HOME   DESPRE NOI   CARIERE   COMENZI   CONTACT  
PRODUSE
       Spatii comerciale
       Depozite
       Mobilier pentru birouri
       Vestiare
       Ateliere mecanice
 
PARTENERI
 
 
   DESPRE SKAT-KART
     
              Societatea Comerciala SKAT-KART S.R.L. înfiinţată în anul 1991 este o societate cu capital privat autohton. .  După anul 1995 a avut loc o dezvoltare rapidă a societăţii, când s-a început fabricarea de sisteme modulare de rafturi pentru spaţii comerciale, sisteme de depozitare pe verticală şi dulapuri  metalice.
            Preocuparea permanentă de a oferi clienţilor produse de un înalt nivel calitativ a dus la investiţii majore în utilaje şi pregătirea angajaţilor. Astfel fabrica a fost dotată cu utilaje moderne de debitare, tăiere cu laser, ştanţare, îndoire precum şi linii automate de vopsire în câmp electrostatic. Din anul 2006 firma reuşeşte să achiziţioneze primele utilaje cu sistem de robotechnică precum şi laser din Japonia, acesta permiţând eficientizarea procesului de producţie şi realizarea unor produse de calitate.
            Firma este de mulţi ani laureată  a topurilor Camerei de Comerţ şi Industrie Covasna şi a României, laureat a Consiliului Naţional al Intreprinderilor Private Mici şi Mijlocii, ca o recunoaştere a performanţelor sale economice deosebite, această poziţionare transmiţînd un semnal clar al existenţei unei activităţi stabile şi consinstente.

            S.C.Skat-Kart S.R.L. este prima firmă pe piaţa naţională ca producător de rafturi metalice pentru depozite şi magazine comerciale. Firma consideră ca punctul de vânzare a bunurilor se poate defini ca fiind locul de vânzare permanent în care pătrunde clientul şi unde el îşi efectuează cumpărăturile. Magazinul este privit ca un sistem constructiv proiectat pentru a etala, a depozita şi a vinde anumite mărfuri consumatorilor finali respectiv clientelei sale. Un magazin trebuie să se prezinte cu o imagine proprie care să-l individualizeze faţă de concurenţi săi, deoarece imaginea  poate fi definitorie în percepţia consumatorilor.  Atributele  sale sunt  puse în valoare de un pachet de caracteristici: mărimea şi structura sortimentului de marfă, ambianţa şi organizarea interioară, amenajarea de ansamblu. Fundamentarea deciziilor privind proiectarea noilor magazine precum şi remodelarea celor existente pentru a fi rentabilizate se sprijină pe cunoaşterea riguroasă a factorilor care condiţionează volumul şi structura cererii,  populaţiei din perimetrul ariei de atracţiei a magazinului respectiv.

 
     
  Certificate